Information

FAQ


Reservation og ankomst
Hvordan booker jeg et værelse?

Du kan booke online, ringe til os eller sende en mail. Receptionen har åbent hver dag fra kl. 07.00 – 23.00. I dette tidsrum kan vi træffes på tlf. 86180000 eller hello@guestapart.dk.

Hvordan ændrer eller annullerer jeg min reservation?

Tjek annulleringspolitikken i din bekræftelse. Send os en mail eller ring til os hvis din ændring vedrører en reservation de næstkommende dage. Har du booket fra en ekstern hjemmeside som Booking.com eller Hotels.com, skal rette henvendelse til disse.

Hvornår kan jeg tjekke ind og ud?

Du kan tjekke ind fra kl. 14.00 på din ankomstdag. Udtjekning er kl. 11. Du vil, hvis vi har dit korrekte mobilnummer, blive tjekket digitalt ind.

Kan jeg tjekke tidligt ind?

Hvis værelset er klar tidligere, kan vi på ankomstdagen tilbyde tidligere tjek ind. Muligheden for tidlig ankomst eller sen udtjekning afhænger af tilgængelighed på ankomstdagen og kan medføre et gebyr.

Hvordan foregår tjek-ind?

Såfremt opholdet er betalt på forhånd, modtager du på din ankomstdag en SMS med dit lejlighedsnummer samt en dørkode, som du skal bruge som nøgle. Henvend dig i receptionen, hvis du ikke har modtaget en SMS fra os.

Hvad så hvis jeg ankommer efter reception er lukket?

Vi sender dig et betalingslink på SMS, hvor du kan afregne for dit ophold. Når betalingen er godkendt, vil du mellem kl. 13.00-14.00 på din ankomstdag modtage en ny SMS med dit lejlighedsnummer og din nøglekode. Således er du tjekket ind og kan gå direkte til din lejlighed. Henvend dig til receptionen inden 23.00, hvis du ikke har modtaget en SMS fra os.  
Ovenstående er gældende medmindre dit ophold afregnes ved bestilling eller afregnes med faktura.

Værelser og faciliteter
Har I gratis Wi-Fi?

Ja, gratis WiFi er tilgængeligt i alle værelser og på fællesområder. WiFi koden i værelses kan ses via den digitale gæstebog eller på TV'ets infoskærm.

Hvad indeholder lejlighederne?

Alle lejligheder er mellem 30 – 48 kvadratmeter og har alle et fuldtudstyret køkken, dobbeltseng, rummeligt badeværelse, B&O TV, B&O højtaler, hårtørrer, sikkerhedsboks, indbyggede skabe og toiletartikler. Se og shop meget af vores interiør herHotel GUESTapart (reevela.com)

Hvad er inkluderet i morgenbuffeten?

Alt fra frisklavede æg til bacon og veganer-muligheder. Vi laver hver dag hjemmebagte boller og serverer desuden havregryn, hjemmelavet yoghurt samt friskskåret pålæg og frugt. Spørg for info om allergihensyn.

Er kæledyr tilladt?

Ja, kæledyr er tilladt mod et gebyr. Dette skal meldes til receptionen forud for ankomst.

Er der aircondition på værelserne?

Nej, vi har ikke aircondition, men der er ventilation og ventilatorer på alle værelser.

Kan jeg selv styre varmen på værelset?

Ja, både på badeværelset og bag hoveddøren kan du selv regulere gulvvarmen.

Er der mulighed for at vaske tøj?

Ja, i stueetagen har vi et vaskerum, hvor du både kan vaske, tørretumble og stryge. Følg anvisningerne der hænger på væggen for at benytte faciliteterne.

Er der TV-kanaler og streamingsmulighed på TV’et?

Ja, der er både TV-kanaler på flere sprog, samt mulighed for streaming via Chromecast.

Mad og drikke
Hvornår er der morgenmad?

I hverdagene serveres morgenmaden fra kl. 06.30 – 10.00
I weekender og på helligdage serveres morgenmad fra kl. 07.00 – 10.30
I juledagene serveres ingen morgenmad.

Har I restaurant (a la carte)?

Aftensmaden bliver til i samarbejde med Mundret, kendt for at skabe udsøgte, frisktilberedte mundrette retter, perfekte til alle lejligheder. Her tilbereder dygtige kokke hver dag forskellige mundretter, som du enten nyde på værelset, eller få os til at opvarme og servere i restauranten.
På ankomstdagen sender vi dig en SMS, hvor du kan se menuen og bestille din aftensmad. Læs mere her.

Er der en bar på hotellet?

Ja, vi har en rigtig flot bar hvor vi tilbyder flere forskellige hvid-, rød-, rose- og boblevine og et bredt udvalg af sodavand, safte og økologiske øl. Der er også mulighed for en drink. Denne bar er åben indtil kl. 23.

Kan jeg få kaffe/te på værelset?

Te og kaffebreve kan mod et gebyr afhentes i receptionen.

Biler og transport
Er der gratis parkering?

Ja, der er gratis parkering for alle vores gæster med indkørsel fra Tueager.

Hvordan kommer jeg til og fra Aarhus C?

Vi anbefaler at tage Letbanen. Stoppestedet ligger lige bag hotellet, og du kan betale med rejsekort eller betalingskort på stationen. Brug rejseplanen.dk til at finde en passende afgang.

Hvordan kommer jeg til og fra Aarhus Lufthavn?

Vi anbefaler at tage en taxa.

Har I ladestandere til el-biler?

Ja, vi har 4 stk Clever-ladestandere til vores gæsters rådighed på vores parkeringsplads. Der kan afregnes via Clever-app'en (eller eget abonnement) eller man kan i receptionen låne en aktiveringsbrik mod et gebyr.

Betaling og politikker
Hvordan betaler jeg for mit ophold?

Dagen før din ankomst modtager du en SMS med et link, hvor du online kan betale for dit ophold. Ankommer du inden kl. 23.00 kan du også betale med kort i receptionen. Dette er gældende såfremt du ikke allerede har afregnet ved booking eller betaler via faktura.

Hvilke faciliteter er inkluderet i værelsesprisen?

Værelsesprisen inkluderer gratis parkering samt adgang til fitness, sauna, morgenmad og gratis WiFi.

Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

Vi accepterer de fleste kreditkort, kontanter og mobile betalingsmetoder.

Er depositum nødvendigt?

Ja, et depositum kan være påkrævet ved tjek-in for eventuelle ekstraudgifter.

Må man ryge på værelset?

Vi er et røgfrit hotel, så alle værelser, inklusiv balkoner, er ikke ryger-værelser. Overholdes dette ikke, faktureres et gebyr. Vi har i stedet et hyggeligt udendørs rygeområde ved vores parkeringsplads.

Hvad er jeres annulleringspolitik?

Dette afhænger af den pågældende booking og vil fremgå af din bekræftelse.

Er der en aldersbegrænsning for at booke et værelse?

Gæster under 18 år skal være ledsaget af en voksen.

Sikkerhed og tilgængelighed
Er der en læge på hotellet?

Ingen læge på stedet, men vi er beliggende lige ved siden af Aarhus Universitetshospital hvis uheldet skulle være ude.

Er der sikkerhedsfaciliteter på hotellet?

Ja, vi prioriterer vores gæsters sikkerhed højt med 24-timers videoovervågning på offentlige arealer og automatisk brandalarmering.

Findes der en sikkerhedsboks på værelset?

Ja, der er sikkerhedsbokse til personlige ejendele på alle værelser.

Er der faciliteter for handicappede?

Ja, vi har certificeringen God Adgang. Vi har seks handicapvenlige værelser hvor sengene kan adskilles og elevator til alle etager.

Fitness og sauna
Hvad er åbningstider for fitness?

Vores fitness har døgnåbent, og du kan tilgå fitness døgnet rundt ved at bruge din personlige nøglekode.

Hvad er åbningstider for sauna og wellness-område?

Saunaerne og koldvandsbruserne har åbent fra kl. 7 til 22.50, og du kan tilgå dette område ved at bruge din personlige nøglekode.

Børn
Er børnesenge tilgængelige?

Børnesenge (0-3 år) er tilgængelige mod et gebyr. Kontakt receptionen for mere.

Er barnestole tilgængelige?

Barnestole er tilgængelige så længe lager haves.

Findes der legerum?

I ferieperioder laver vi legerum til de små og spillerum til de lidt større. Derudover har vores bibliotek altid åbent med tegnesager og diverse spil.

Afrejse
Hvordan tjekker jeg ud?

Tjek ud er senest kl. 11:00. På din afrejsedag modtager du en SMS med et link hvor du kan tjekke ud. Vi kan også tjekke dig ud i receptionen.

Kan jeg lave sen udtjekning?

Muligheden for sen udtjekning afhænger af tilgængelighed og kan medføre et gebyr. Kontakt receptionen på afrejsedagen for at forespørge.

Kan jeg midlertidigt forlade min bagage efter tjek ud?

På eget ansvar, kan vi kan tilbyde at opbevare din bagage midlertidigt i et ulåst hjørne af receptionen.

Specielle tilbud og events
Er der særlige tilbud eller pakker tilgængelige?

Vi har ofte sæsonbestemte tilbud og pakker. Tjek vores hjemmesidebanner i toppen hvor det vil fremgå.

Er der mulighed for at afholde møder eller begivenheder på hotellet?

Ja, vi har møde- og konferencefaciliteter til rådighed. Læs mere om konferencen her.

Hvilke aktiviteter findes der i nærheden?

Alt fra sightseeingture gennem Aarhus, til Den Gamle By og legeland.

Feedback og kontaktoplysninger
Hvor kan jeg efterlade en anmeldelse?

Online, i vores gæstebog, eller råb det fra tagene, hvis du vil 😉

Hvordan kan jeg kontakte ledelsen?

Spørg i receptionen eller send os en e-mail. Receptionen har åbent hver dag fra kl. 07.00 – 23.00. I dette tidsrum kan vi træffes på tlf. 86180000 eller hello@guestapart.dk.

Lej en lejlighed

Hvis du har brug for en midlertidig bolig i en periode, kan vi tilbyde langtidsleje på vores fine designlejligheder.

Vores lejligheder er fuldt indrettede og fuldt servicerede. Det betyder at det hele står parat til dig når du rykker ind, og at vi sørger for alt under dit ophold hos os.

Du skal hverken tænke på rengøring, parkeringsbesvær, internetregninger eller fitnessabonnementer. Selv hvis du ikke orker at lave mad, står der dygtige kokke klar til at forkæle dig.

Priser og vilkår

Som langtidslejer får du naturligvis en helt formidabel pris på dit ophold.
Priserne starter fra 16.000 kr. pr. måned (29 dage) for én person og forudsætter minimum 29 dages leje.
Lejeaftalen kan herefter opsiges med 14 dages skriftlig varsel.

Kontakt os for at høre meget mere.

Inkluderet

Nedenstående er inkluderet i alle lejemål:

- Alle møbler
- Fitness
- Forbrug
- WiFi
- Parkering
- Køkkenservice
- B&O TV
- B&O anlæg
- Rengøring
- Posthåndtering

Tilkøb

Det er naturligvis muligt at lave tilkøb efter behov:

- Medbragt hund eller kat
- Tøjvask
- Morgenmad
- Værelsesopgradering

Jobs

Sidder du inde med en uopfordret ansøgning, så skal du være så velkommen til at sende den afsted.
Alle ansøgninger skal sendes til: job@guestapart.dk. Marker gerne i titlen på ansøgningen hvilken stilling der søges. Vi gemmer din ansøgning i et år.

SKI

Book overnatning på en SKI-aftale

Hotel GUESTapart er en del af den officielle SKI-aftale, hvilket betyder at du som kommunal eller statsligt ansat, kan booke hos os, til rigtig gode priser. Det kan du fordi vi både kvalitets- og prismæssigt lever om til de krav der stilles, for at være en del af SKI-aftalen. For at nævne nogle eksempler har vi overenskomst, God Adgang-certificering, Green Key og et økologimærke i sølv.

Så ønsker du at booke en lokation, hvor det hele bare spiller fra ende til anden, bør du vælge Hotel GUESTapart. Vi tilbyder noget nær Danmarks bedste overnatningsmulighed, i hver og en af vores 86 smukke designlejligheder.